رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی فیلم اکران‌نشده رضا داودنژاد به سینما می‌آید صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

۶۴۸ واحد کسب و کار در سامانه تسهیلات بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا ثبت نام کردند

  • کد خبر: ۳۵۵۲۷
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
۶۴۸ واحد کسب و کار در سامانه تسهیلات بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا ثبت نام کردند
رییس گروه طرح و برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از ثبت نام ۶۴۸ واحد کسب و کار دارای کد کارگاهی و فاقد بیمه و خویش فرمایی در سامانه تسهیلات بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا خبرداد.
به گزارش شهرآرانیوز، مهدی یونسی با اعلام این خبر گفت: در راستای حمایت از کسب و کار‌های آسیب دیده از ویروس کرونا با توجه به سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعریف رسته ها، متقاضیان می‌توانند تسهیلات  دریافت کنند.
به گفته یونسی تاکنون لیست یک هزار و ۹۴ متقاضی دیگر که فاقد کدکارگاهی بوده و یا موفق به ثبت اطلاعات در سامانه نشده‌اند به تایید این اداره کل رسیده و برای وزارت متبوع جهت بهره گیری از این تسهیلات ارسال که پس از بارگذاری درسامانه و تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این تسهیلات بهره‌مند خواهند شد.
یونسی تاکید کرد: با توجه به فرصت باقی مانده کسب و کار ها‌ی فرهنگی و هنری و قرآنی که تاکنون اقدام نکرده اند تنها میتوانند تا ۵ مردادماه سال جاری به سامانه https://corona-kara.mcls.gov.ir/ مراجعه و نسبت به ثبت نام کنند.
یونسی درپایان تصریح کرد: در صورت ایجاد نقص در ثبت نام و سامانه، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی باید موضوع را دراسرع وقت پیگیری و به واحد اشتغال این اداره کل اعلام و نسبت به رفع موانع ثبت نام اقدام کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->